Role regionálního produktu v rozvoji venkova – Markéta Macková
Markéta Macková
Bakalářská práce
Role regionálního produktu v rozvoji venkova
Role of regional product in rural development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá regionálním značením potravinářských a zemědělských výrobků, konkrétněji značkou Regionální potravina. Cílem této práce je zjistit, zda se zvýšila spotřeba regionálních produktů v daném regionu v průběhu let 2013 2016. V úvodní části jsou shrnuty poznatky o regionalismu, regionální politice a regionu získané z odborné literatury. Dále jsou vyjmenovány a popsány Evropské …víceAbstract:
This bachelor is thesis deals with regional labeling food and agricultural products, especially the brand Regional food. Goal is to find out whether the consumption of regional products in specific region has increased or not during the years 2013 and 2016. Firstly, there is summarized knowledge about regionalism, regional politics and about the region in the first part. Secondly, there are named and …víceKlíčová slova
kvalita mikroregion potravina Jedinečnost logo lokálnost region regionalismus tradice venkov značka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení regionální značky - region Poohří
Luboš Nouzecký -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Jiří Ježek -
Kvalita a rozsah regionálnych potravín využitelných v jednotlivých ročných obdobiach
Norbert Gerec -
Značky původu a kvality v regionu Střední Morava pohledem spotřebitele
Anna Tomášková -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Kateřina Ježková -
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
Kateřina Málková
Název
Vložil
Vloženo
Práva