Lucie Heinrichová

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení

The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Anotace:
Cílem práce je popsání již existujících značek kvality potravin a zjištění vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitelů při nákupu a charakteristika jejich nákupního chování. Nejdříve jsou přiblíženy základní pojmy orientované na spotřebitelské chování, typy spotřebitelů, jejich nákupní chování. Rovněž je popsán Model celkové kvality potravin a termín marketingový mix, dále se práce zabývá …více
Abstract:
The aim of the thesis is to examine the impact of food quality marks on customers´ shopping behaviour and to present characteristics of customers purchase behaviour. At first, an overview of key terms related to purchase behaviour, types of customers and their purchase behaviour is given. Next, the Total Food Quality Model and the term of marketing mix are explained and the notion of a brand name is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses owcysd owcysd/9
15. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.