Madina Islamova

Bakalářská práce

Analýza vlivu nudgingu na postoje spotřebitelů k preferenci zdravých potravin

Analysis of the Influence of Nudging on Consumer Attitudes towards Healthy Food Preferences
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat vliv nudgingu na postoj mladých lidí k preferenci zdravých potravin. Práce se zabývá otázkami souvisejícími s faktory a demografickými proměnnými, které ovlivňují preference zdravých potravin, a také klíčovými zdroji informací o zdravé výživě. Výsledky této práce ukazují, že určité nudge strategie působí na nákup zdravých potravin, vliv demografických proměnných …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the influence of nudging on young people's attitude towards healthy food preferences. The thesis addresses issues related to factors and demographic variables that influence healthy food preferences, as well as key sources of information about healthy eating. The results of this work show that certain nudge strategies influence the purchase of healthy food …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tereza Prešnajderová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace