Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik – Bc. Michal HORNYCH
Bc. Michal HORNYCH
Bakalářská práce
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
Creation of competitive strategy for selected company
Anotace:
Hlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů …víceAbstract:
The main goal of bachelor´s work is proposal of strategy which lead to improve competitiveness company Cinestar. The next goal of bachelor´s work is assessment present situation and position company Cinestar in the market by all suitable strategic analyses. From individual characterization and analyses I would mention these important actualities: Company Cinestar was the first which occupy altogether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zveřejnit od: 17. 4. 2009
Identifikátor:
11201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORNYCH, Michal. Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm
Zuzana Kalinová -
Transformace brněnského kina Scala: Scala jako kino, Scala jako prostor
Alena Vítková -
Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar
Tereza Hliňáková -
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Alice Petlachová -
Marketingová komunikace společnosti Cinestar s.r.o.
Renata Slánská -
Analýza provozu ve společnosti Cinestar, s.r.o.
Romana Brůčková -
Plánování směn ve společnosti Cinestar
Sandra Cechlová -
Vyhodnocení konkurenceschopnosti multikina CineStar (Ostrava), s.r.o.
Kristýna Rybovičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva