Tomáš Brychta

Bakalářská práce

Spotřebitelského chování generace Z v kontextu rozhodování o výběru hudby

Consumer behaviour relating to generation Z’s music choice and preference.
Anotace:
Tato práce se věnuje otázce budování úspěchu hudby cílené na spotřebitele generace Z prostřednictvím marketingových postupů. Zkoumá vztah k jeho oblíbené hudbě a okolnímu světu. Cílem je identifikovat prostředky, kterými lze pomoci všem v českém hudebním průmyslu oslovit generaci Z a zvýšit příjem hudebních umělců. V práci je obsažena detailní analýza dat ohledně aktuálního stavu populární hudby v …více
Abstract:
This thesis is dedicated to increasing the success of music targeted at generation Z consumers through the application of marketing methods. It explores the relationship between the consumer, their favourite music and the wider world. The goal is to provide new means of addressing this consumer category effectively to all those involved in the Czech music industry, and so increase the income of music …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Ivan Šimek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON