Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě – Bc. Monika Loudová
Bc. Monika Loudová
Diplomová práce
Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě
Application of non-traditional marketing communication tools in company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy PBL Liberec s. r. o., která provádí organizaci paintballových akcí. Cílem je navrhnout implementaci změn komunikační strategie firmy na základě analýzy a zhodnocení současných marketingových komunikačních aktivit. Pozornost je věnována především netradičním marketingovým komunikačním nástrojům a možnostem jejich uplatnění v …víceAbstract:
This diploma thesis deals with issue of marketing communication in the company PBL Liberec s. r. o. that carries out the organization of paintball events. The objective is to suggest the implementation of amendments in the communication strategy of the company based on the analysis and evaluation of the current marketing communication activities. Attention is paid especially to non-traditional marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Loudová, Monika. Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava