Klára Urbanová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

The Analysis of Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected company. The company operates on the market of aquaristics, terraristics and pet supplies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to process theoretical knowledge about marketing communication and marketing in general and to formulate the starting points …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Urbanová, Klára. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe