Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu – Kristýna Hanousková
Kristýna Hanousková
Bakalářská práce
Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu
Using PPC ads and remarketing in digital marketing
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Využítí PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu“ se zaměřuje na možnosti využití PPC (Pay-Per-Click) reklam a remarketingu jako nástroje pro online inzerci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím reklamních systémů pro vyhledávače i sociální sítě. Teoretická část práce poskytuje nastínění problematiky digitálního marketingu a jednotlivých marketingových …víceAbstract:
The bachelor thesis on the topic "Using PPC ads and remarketing in digital marketing" focuses on the possibilities of using PPC (Pay-Per-Click) ads and remarketing as a tool for online advertising and reaching potential customers through advertising systems for search engines and social networks. The theoretical part of the thesis provides an outline of digital marketing and individual marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Ivana Hellerová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Efektivita remarketingu v PPC kampaních
Pavel Pfauser -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski
Název
Vložil
Vloženo
Práva