Tomáš Fojtů

Bakalářská práce

Využití znalosti lidských hodnot v efektivních principech marketingu

Usage of human knowledge venue in an effective principles of marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zpracování přehledu marketingových nástrojů a jejich následné využití ve společnosti LIFECHANGE 4U s.r.o., která se zabývá zprostředkováním práce a ubytování ve Velké Británii. Práce je dělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou popsány základy marketingu, historie marketingu, propaganda a rozdíl mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to handle an overview of marketing instruments  and their application to the LIFECHANGE 4U s.r.o. company, which is interposing work and accomodation in Great Britain. The work is divided into the three parts: theoretical, analytical and the suggestional one. In theoretical part there are written basic parts of the marketing, history of marketing, propaganda and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Vlastimil Vrobel, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.