Komparativní výzkum rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků výstupních ročníků 1. a 2. období 1. stupně základní školy – Daniela Kalvodová
Daniela Kalvodová
Diplomová práce
Komparativní výzkum rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků výstupních ročníků 1. a 2. období 1. stupně základní školy
Reading literacy Development survey Of primary school students Ind The first And second output period
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním a zhodnocením stupně rozvoje čtenářské gramotnosti z hlediska jednotlivých rovin čtenářské gramotnosti. Pro potřeby práce bylo provedeno šetření v základních školách u žáků obou výstupních období 1. stupně základní školy, které probíhalo formou dvou stylisticky rozdílných textů s baterií otázek dle rovin čtenářské gramotnosti. Výsledky byly vyhodnoceny z hlediska …víceAbstract:
This thesis deals with the comparison and evaluation of the degree of development of literacy in terms of different levels of reading literacy. For the purpose of this thesis a survey was carried out among primary school pupils in both of the output levels, which took the form of two stylistically different texts with a set of questions according to levels of reading literacy. The results were analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Věra Vykoukalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALVODOVÁ, Daniela. \textit{Komparativní výzkum rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků výstupních ročníků 1. a 2. období 1. stupně základní školy}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ozajrz/.
Jak správně citovat práci
Kalvodová, Daniela. Komparativní výzkum rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků výstupních ročníků 1. a 2. období 1. stupně základní školy. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Angličtina, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
Kateřina Hrbáčková -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni základní školy
Dagmar TRČKOVÁ -
Finanční gramotnost uživatelů azylových domů
Věra JANOUŠOVÁ -
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Barbora Vrbová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ prostřednictvím textu s dětským hrdinou
Marie Linková -
Rozdíly mezi chlapci a dívkami ve schopnosti porozumět textu
Mirka Hrobníková -
Analýza dramatického textu podle Katie Mitchell, s praktickou ukázkou na dramatickém textu Mikea Bartletta Lovná zvěř, pod vedením Alexandry Bolfové v rámci předmětu Divadelní projekt V: Pravidelný text
Adéla Ohnheiserová -
An annotated translation of a previously untranslated English text and text analysis
Jakub TOMÁŠ