Online marketingová komunikace ve společnosti AUTO NEJDL – Bc. Roman Schavel
Bc. Roman Schavel
Diplomová práce
Online marketingová komunikace ve společnosti AUTO NEJDL
Online Marketing Communication of the AUTO NEJDL Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací firmy AUTO NEJDL s.r.o. a jejím cílem je vytvoření návrhů pro zefektivnění online marketingové komunikace v této společnosti.Pro zhodnocení účinnosti jednotlivých online nástrojů jsou sledovány náklady a dosažené výsledky, které jsou vyjádřeny na základě dat z webové analytiky. Účinnost jednotlivých nástrojů je porovnána s teoretickými východisky …víceAbstract:
This thesis deals with online markering communication of Auto nejdl company and its target is creating the draft for streamlining online marketing communication in this company. To evaluate the effectiveness of individual online tools, the costs and achieved goals are monitored, which are shown based on data from web analytics. Effectiveness of individual tools is compared with theoretical facts, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva