Eva Kozlová
Bakalářská práce
TikTok a jeho vliv na náctileté
Tiktok and it's influence on teenagers
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl definovat pozitivní či negativní vliv TikToku na náctileté v České republice. V teoretické části se práce věnuje popsání této sociální sítě a jejího vývoje v čase. Definuje její konkurenci, charakterizuje chování náctiletých na sociálních sítích a zaměřuje se na nebezpečí, které náctiletým může hrozit. Práce popisuje také využití této platformy v marketingu. V praktické …víceAbstract:
Bachelor’s thesis aims to define positive or negative influence of Tiktok on teenagers in the Czechia. In the theoretical part, the work will be devoted to the description of this social network and its development over time. Defines its competition, characterizes the behavior of teenagers on social media and focuses on dangers teenagers that can threaten teenagers. The thesis also describes the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Martin Klaus -
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi
Lenka Studničková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Petr Hlaváč -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
18. 4. 2023
IS4u, I.
18. 4. 2023