Tandemová výuka na 1. stupni základní školy – Eliška KOZELSKÁ
Eliška KOZELSKÁ
Diplomová práce
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Co-teaching at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tandemovou výukou na 1. stupni základní školy a její realizací v praxi. Hlavním cílem bylo identifikovat a analyzovat formu tandemové výuky, kterou realizují učitelé 1. stupně ZŠ. Teoretická část práce vymezuje pojetí tandemové výuky a představuje její jednotlivé fáze, modely realizace a přínosy i rizika této formy pedagogické spolupráce. Výzkumná část je koncipována jako …víceAbstract:
This thesis focuses on co-teaching at the primary school and its implementation in practice. The main aim was to identify and analyze the form of co-teaching implemented by primary school teachers. The theoretical part defines the concept of co-teaching and presents its phases, models of implementation, and the benefits and risks of this form of pedagogical collaboration. The research part is designed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2025
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZELSKÁ, Eliška. Tandemová výuka na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce učitelů nejazykových předmětů s učiteli cizích jazyků v metodě CLIL
Nikola VOLRÁBOVÁ -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Interaktivní výukové modely pro virtuální realitu
Stanislav ŠESTÁK -
Výukové pomůcky a modely ve strojírenství
Milan Chvátal -
Výukové zeměpisné 3D modely pro žáky se zrakovým postižením
Kateřina BEČICOVÁ -
Role učitele při inkluzi dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole
Kamila Goldmanová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková