Interkulturní komunikace - specifika business komunikace Španělska – Denisa Mikolášková
Denisa Mikolášková
Bakalářská práce
Interkulturní komunikace - specifika business komunikace Španělska
Intercultural communication-specifics of business communication of Spain
Anotace:
Cílem práce je porovnání španělské business komunikace s českou. Závěrem budou doporučení - příručka interkulturní komunikace pro podníky(cestovní kanceláře) spolupracující s španělským trhem.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.