Užití tangramu u dětí předškolního věku – Anna PROCHÁZKOVÁ
Anna PROCHÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Užití tangramu u dětí předškolního věku
Use of Tangram with Preschool Children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá logickým hlavolamem tangram a jeho využitím u dětí předškolního věku. Vymezuje dítě předškolního věku po stránce tělesné, motorické, kognitivní, emoční a sociální. Věnuje se matematickým představám a blíže se zaměřuje na geometrické představy. Popisuje, jak s užíváním tangramu začít, jak na něj reagují děti od tříletých až po děti těsně před začátkem povinné školní docházky …víceAbstract:
This thesis deals with a logical conundrum tangram and its usage for preschool children. It characterizes the preschool age child in terms of physical, motor, cognitive, emotional and social views. It explains the mathematical notions, with focus on the geometric notions. It describes how to begin using tangram and how children from three years old to children just before the start of compulsory schooling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Anna Stopenová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Anna. Užití tangramu u dětí předškolního věku. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematické představy žáků při vstupu na ZŠ
Pavlína TRNKOVÁ -
Matematické diktáty v geometrii a jejich efekty u žáků 6. ročníku základní školy
Anna Tomková -
Učení s přístroji s dotykovým displejem v předškolním věku
Lucie ŠVAJKOVÁ -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě s vývojovou dysfázií v Mateřské škole. Vliv péče logopeda a rodiny na stav komunikačních dovedností dětí
Šárka Šnapková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses p1n60o p1n60o/2
22. 6. 2012