Design obalu jako marketingový nástroj – Pavla Mencová
Pavla Mencová
Bakalářská práce
Design obalu jako marketingový nástroj
Packaging design as a marketing tool
Anotace:
Téma této bakalářské práce je Design obalu jako marketingový nástroj. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá designem obalu z pohledu teorie a jeho vlivem na chování zákazníka.Následuje praktická část, která se týká společnosti Nestlé a dětských kaší, které vyrábí. Tuto část lze dále rozdělit na tři části. Nejprve je provedena analýza dětských kaší společnosti …víceAbstract:
The title of this bachelor thesis is Packaging design as a marketing tool. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focus on the design of the packaging from the theoretical point of view and its influence on consumer behavior.The theoretical part is followed by i practical part, which is about Nestlé and infant cereals which Nestlé manufactures. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
- Oponent: Zuzana Střížková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
Khanh Linh Nguyen -
Projekt efektivního řízení pohledávek ve firmě greiner packaging slušovice s. r. o.
Kateřina HOVADÍKOVÁ -
Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East
Vladimir Kashtanov -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Lukáš Hlaváček -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Hana Kropáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva