Zkušenosti sourozenců, kteří mají bratra či sestru s poruchou autistického spektra: Kvalitativní systematické review – Bc. Alžběta SMRČKOVÁ
Bc. Alžběta SMRČKOVÁ
Diplomová práce
Zkušenosti sourozenců, kteří mají bratra či sestru s poruchou autistického spektra: Kvalitativní systematické review
The experience of having a sibling with autism spectrum disorder: Qualitative systematic review
Anotace:
Diplomová práce má za cíl vypracovat systematické review z kvalitativních studií na téma zkušeností sourozenců jedinců s poruchou autistického spektra. Práce je vytvořena na základě využití metodiky JBI (Joanna Briggs Institute) pro kvalitativní systematická review. Práce nestanovuje žádná omezení věku sourozenců ani kontextových a demografických faktorů a zařazuje publikovanou i šedou literaturu.Abstract:
The aim of this thesis is to develop a systematic review of the experiences of siblings of individuals with autism spectrum disorder. The thesis is developed using the JBI (Joanna Briggs Institute) methodology for qualitative systematic reviews. The thesis places no restrictions on the age of siblings or contextual and demographic factors and includes both published and grey literature.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMRČKOVÁ, Alžběta. \textit{Zkušenosti sourozenců, kteří mají bratra či sestru s poruchou autistického spektra: Kvalitativní systematické review}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p1zipw/.
Jak správně citovat práci
SMRČKOVÁ, Alžběta. Zkušenosti sourozenců, kteří mají bratra či sestru s poruchou autistického spektra: Kvalitativní systematické review. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Využití canisterapie u dětí s PAS z hlediska socializace
Anne-Marie Zondervanová -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková
Název
Vložil
Vloženo
Práva