Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice – Kateřina ŠURALOVÁ
Kateřina ŠURALOVÁ
Bakalářská práce
Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice
The search for new potential markets for T Machinery company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je hledání nových potenciálních trhů pro firmu T Machinery a. s. Práce je rozdělena do dvou základních částí, teoretickou a praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se obecně daného tématu: problematiky vývozu výrobků, mezinárodního marketingu, průzkumu potenciálně nových trhů, zahraničního obchodu. Dále jsou v první části objasněné pojmy: SWOT analýza, …víceAbstract:
A theme of bachelor thesis is searching for new potential markets for the T Machinery company. The thesis is divided into two basic parts - theoretical and practical. The first part contains theoretical knowledge related generally to the topic of goods export, international marketing, research for new potential markets, foreign trade. Further in the first part are clarified terms like SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21006
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠURALOVÁ, Kateřina. Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš -
Údržba zařízení pro podzemní skladovaní zemního plynu z pohledu řízení, legislativy, bezpečnosti a koordinace činností.
Branislav Bulgan -
Otvírka,příprava a dobývání sloje č.436 Justyn na Důlním závodě 1,lokalita Darkov
Ivan Hlaváček -
Potřeba ekonomického využití zásob hnědého uhlí na ložisku SD a.s., Doly Bílina za hranicemi stávajících územně ekologických limitů
Pavla Sanderová -
Belgický trh a export tradičních českých výrobků vybraného podniku
Natálie Tužová