Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg" – Ksenia Plyusnina
Ksenia Plyusnina
Diplomová práce
Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"
Image Formation of a Commercial Organization on the Example of the "Saint-Petersburg" Bank
Abstract:
The object of the study is the image of PJSC Bank Saint Petersburg. The purpose of the work is to develop a program to maintain the image of PJSC Bank Saint Petersburg. The subject of the study is to identify the role of PR tools in the formation of a positive image of a commercial organization. The thesis consists of three parts, the theoretical, the practical and the project part. Theoretical part …víceAbstract:
Předmětem studie je obraz PJSC Bank Petrohrad. Účelem práce je vyvinout program pro udržení image PJSC Bank Petrohrad. Předmětem studie je identifikovat roli PR nástrojů při vytváření pozitivního obrazu komerční organizace. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové části. Teoretická část práce se zabývá koncepcí a cíli marketingové komunikace, jakož i modelem prvků komunikačního …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLYUSNINA, Ksenia. \textit{Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky ''Saint-Petersburg''}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/p2kdjw/.
Jak správně citovat práci
Plyusnina, Ksenia. Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg". Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Image klubu Fléda
David RICHTER