Projekt rozvoje cestovního ruchu regionu Mohelnicko – Bc. Eva NEUVIRTOVÁ
Bc. Eva NEUVIRTOVÁ
Diplomová práce
Projekt rozvoje cestovního ruchu regionu Mohelnicko
Project of tourism development in region Mohelnicko
Anotace:
Pro svoji diplomovou práci jsem si vybrala projekt rozvoje cestovního ruchu v regionu Mohelnicko. Toto téma jsem si zvolila s ohledem na skutečnost, že problematika cestovního ruchu je v regionu poměrně zanedbávanou oblastí a nepochybně by si zasloužila větší pozornost. První část práce je zaměřená na teoretické poznatky, které spadají do této oblasti. Další - praktická část je věnována analýze zkoumaného …víceAbstract:
For my diploma work I have chosen project about tourism development in region Mohelnice. I have chosen this theme on the basis of the fact, that the issue of tourism is relatively neglected area in this region and it would undoubtedly deserve higher attention. First part of this work concentrates on theoretical information, that are part of this area. The latter ? practical part deals with the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21272
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUVIRTOVÁ, Eva. Projekt rozvoje cestovního ruchu regionu Mohelnicko. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum moravského vína jako regionální potraviny
Veronika Šimková -
Marketingový výzkum nabídky regionálních potravin
Zuzana Chovaňáková -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková