Dominik Manák

Bakalářská práce

Vliv guerilla marketingu na spotřebitele

The Impact of Guerilla Marketing on Consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem guerilla marketingu na spotřebitele. V teoretické části se zaměřuje na spotřebitelské schování, jeho modely a ovlivňující faktory. Dále popisuje nákupní role spotřebitelů a kupní rozhodovací proces. Je zde také charakterizován guerilla marketing, jeho druhy a nástroje. Následně jsou vymezeny rozdíly klasického a guerilla marketingu. Závěrem teoretické části jsou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the impact of guerrilla marketing on consumers. The theoretical part focuses on consumer behavior, its models, and influencing factors. It also describes consumer buying roles and the purchasing decision-making process. Guerrilla marketing is also characterized, including its types and tools. Subsequently, the differences between classical and guerrilla marketing are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Josef Křivánek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace