Začínající učitelky mateřských škol – Zuzana VOSTALOVÁ
Zuzana VOSTALOVÁ
Bakalářská práce
Začínající učitelky mateřských škol
Beginning Kindergarten Teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá profesí učitelky mateřské školy. Práce má celkem 2 části, a to teoretickou a empirickou. V teoretické části se zabývám vymezením pojmu učitele, rolemi, kompetencemi, profesními činnostmi učitele, dále pak profesním standardem a profesním vývojem učitelek MŠ. V empirické části bakalářské práce se zabývám studentkami oboru Učitelství pro mateřské školy na Ostravské univerzitě …víceAbstract:
The topic of my bachelor's thesis is beginning kindergarten teachers. The work has a total of 2 parts, theoretical and empirical. In the theoretical part, I deal with the definition of the term teacher, the roles, competences, professional activities of the teacher, as well as the professional standard and professional development of kindergarten teachers. In the empirical part of the bachelor's thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOSTALOVÁ, Zuzana. Začínající učitelky mateřských škol. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ