Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína – Bc. Libor ČADA
Bc. Libor ČADA
Bakalářská práce
Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína
Satisfaction of Vsetin´s inhabitants with the town´s culture policy.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou koncepce kultury. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům problémové oblasti {--} kulturní politice, marketingu kultury a marketingové komunikaci v kultuře. Na základě získaných informací jsou stanoveny hypotézy a sestaveno dotazníkové šetření. V praktické části se pak práce zaměřuje na jeho analýzu a zjištění názorů a očekávání dotazovaných. Po vyhodnocení …víceAbstract:
The bachelor project deals with the questions of cultural conception. First, it deals with basic theoretical knowledge--cultural policy, marketing of culture and marketing commu-nication in culture. Based on the gained information, hypotheses are made and question-naires compiled. The practical part of the project focuses on the analysis of the question-naire and the opinions and expectations of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČADA, Libor. Spokojenost obyvatel s koncepcí kultury města Vsetína. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Nikola Fluksová -
Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen
Jan Nezval -
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Pavlína Strejcová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie
Klára Vokolková