Alexandra ŠROMOVÁ

Diplomová práce

Tandemová výuka prvouky na 1. stupni ZŠ - případová studie

Tandem Teaching in Elementary Science - A Case Study
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu tandemové výuky, konkrétně v kontextu výuky předmětu "Prvouka" na základní škole v Moravskoslezském kraji. Hlavním cílem výzkumu bylo zmapovat implementaci a vývoj tandemové výuky, její dopad na rozvoj jazykových dovedností žáků a její propojení s metodou CLIL (Content and Language Integrated Learning) a Rámcovým vzdělávacím programem (RVP ZV). Teoretická …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of tandem teaching, specifically in the context of teaching the subject "Prvouka" (the natural world) at a primary school in the Moravian-Silesian region. The main objective of the research was to examine the implementation and development of tandem teaching, its impact on students' language skills, and its connection with the CLIL (Content and Language Integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michaela Trnová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠROMOVÁ, Alexandra. Tandemová výuka prvouky na 1. stupni ZŠ - případová studie. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta