Tandemová výuka prvouky na 1. stupni ZŠ - případová studie – Alexandra ŠROMOVÁ
Alexandra ŠROMOVÁ
Diplomová práce
Tandemová výuka prvouky na 1. stupni ZŠ - případová studie
Tandem Teaching in Elementary Science - A Case Study
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu tandemové výuky, konkrétně v kontextu výuky předmětu "Prvouka" na základní škole v Moravskoslezském kraji. Hlavním cílem výzkumu bylo zmapovat implementaci a vývoj tandemové výuky, její dopad na rozvoj jazykových dovedností žáků a její propojení s metodou CLIL (Content and Language Integrated Learning) a Rámcovým vzdělávacím programem (RVP ZV). Teoretická …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of tandem teaching, specifically in the context of teaching the subject "Prvouka" (the natural world) at a primary school in the Moravian-Silesian region. The main objective of the research was to examine the implementation and development of tandem teaching, its impact on students' language skills, and its connection with the CLIL (Content and Language Integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Trnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROMOVÁ, Alexandra. Tandemová výuka prvouky na 1. stupni ZŠ - případová studie. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Hudba napříč kontinenty – rozvoj tvořivých dovedností žáků mladšího školního věku s využitím integrativních prvků
Ilona Jonášová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Rozvoj osobnosti žáků mladšího školního věku skrze tvořivé umělecké činnosti
Bartoloměj Indra -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku se zaměřením na tvořivost
Martina Spurná