Martin Jastrzembski

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraných turistických měst v Chorvatsku

Marketing Communication Analysis of Chosen Croation City Destinations
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných šesti turistických měst v Chorvatsku. Práce se skládá ze dvou částí. Jedná se o teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů např. marketingová komunikace a její analýza, kybernetické a fyzické nástroje marketingové komunikace, apod. Praktická část předkládá propagační analýzu vybraných turistických …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.