Analýza marketingové komunikace vybraných turistických měst v Chorvatsku – Martin Jastrzembski
Martin Jastrzembski
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraných turistických měst v Chorvatsku
Marketing Communication Analysis of Chosen Croation City Destinations
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných šesti turistických měst v Chorvatsku. Práce se skládá ze dvou částí. Jedná se o teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů např. marketingová komunikace a její analýza, kybernetické a fyzické nástroje marketingové komunikace, apod. Praktická část předkládá propagační analýzu vybraných turistických …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.