Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole – Nikol Králiková
Nikol Králiková
Bakalářská práce
Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole
Specific procedures for the work with a child with autism in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se integrací dětí předškolního věku s poruchou autistického spektra. V teoretické linii jsou v práci sledovány vzdělávací podmínky v mateřských školách a specifické postupy práce s dětmi s autismem. Teoretická část také shrnuje poznatky o problematice poruch autistického spektra u dětí. Praktická část se zaměřuje na kazuistiku konkrétního případu dítěte …víceAbstract:
This bachelor's diploma has applied character and it deals with the integration of preschool children with autism spectrum disorder. The theoretical line of work are monito-red educational conditions in kindergartens and specific procedures for working with chil-dren with autism. The theoretical part also summarizes knowledge about autism spectrum disorders in children. The practical part focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Králiková, Nikol. Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Adéla DOHNALOVÁ -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací program pro pedagogické pracovníky: prevence užívání návykových látek ve školním prostředí
Kristýna Štětinová -
Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Kuchař - číšník na SOŠ a SOU v Poličce
Renata Zrůstová