Bc. Bedřich SNÁŠEL

Diplomová práce

Erotika a sex v reklamě

Erotics and Sex in Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem využití motivu sexu a erotiky v reklamním sdělení. Klade si otázku, jaké postoje zaujímají spotřebitelé k těmto motivům v reklamě. Práce je rozčleněna do tří části: v teoretické je vymezen základní teoretický aparát a jsou uvedeny nejdůležitější poznatky českých i zahraničních autorů k tématu. V praktické části je realizován výzkum - dotazníkové šetření, jehož cílem …více
Abstract:
The diploma work deals with the topic of application of the motive of sex and eroticism in an advertising message. It asks a question what attitudes the consumers adopt towards these themes in advertising. The work is divided into three parts: within the theoretical part the basic theoretical apparatus is defined and the most important findings of the Czech and also foreign authors regarding this topic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2011
Identifikátor: 18605

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SNÁŠEL, Bedřich. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma