Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019 – Mgr. Daniela OSTRÁ
Mgr. Daniela OSTRÁ
Disertační práce
Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019
Professionalisation of the election campaigns of the Pirate Party and ČSSD in 2017 - 2019
Anotace:
Předkládaný text pojímá profesionalizaci politických kampaní v širším kontextu, jako jeden z vícero atributů hlubších transformačních procesů uvnitř politických stran. Reaguje tak i na nepříliš uspokojivý stav bádání v oblasti politického marketingu, jelikož oblast výzkumu profesionalizace volebních kampaní se v posledních letech soustředila primárně na současné západní demokracie. O volebních kampaních …víceAbstract:
The present text conceptualizes the professionalization of political campaigns in a broader context, as one of several attributes of deeper transformation processes within political parties. In doing so, it also responds to the less than satisfactory state of research in the field of political marketing, as the field of research on the professionalization of electoral campaigns has in recent years …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D., Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSTRÁ, Daniela. \textit{Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/p6dr35/.
Jak správně citovat práci
OSTRÁ, Daniela. Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019 . Olomouc, 2022. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Politologie - čtyřletý / Politologie - čtyřletý
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva