Nadané děti předškolního věku z pohledu učitelů mateřských škol – Soňa TICHÁ
Soňa TICHÁ
Bakalářská práce
Nadané děti předškolního věku z pohledu učitelů mateřských škol
Gifted children of preschool age from the nursery teachers´ point of view
Anotace:
Práce je věnována tématu nadaných dětí předškolního věku z pohledu učitelů mateřských škol. Seznamuje s pojmem nadání, různými přístupy k jeho studiu, s modely nadání a charakterizuje specifické projevy nadaných dětí, zejména v kontextu mateřské školy. Součástí je také popis možností identifikace nadání v předškolním věku. Dotazníkem, jehož součástí je také Škála charakteristik nadání, aplikovaném …víceAbstract:
The thesis deales with topic of gifted children from the nursery teachers´ point of view. It focuses on the term giftedness, different approaches to study giftedness, models of giftedness, characterizes specific behavior of gifted children particularly in the context of nursery school. It also describes possibilities of identification of gifted pre-school aged children. The questionnaire including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÁ, Soňa. Nadané děti předškolního věku z pohledu učitelů mateřských škol. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti identifikace rozumového nadání předškolních dětí pomocí testu UNIT
Dana Juhová -
Identifikace nadaných dětí na vybraných MŠ v Plzeňském a Karlovarském kraji z pohledu pedagoga MŠ
Pavla KILBERGROVÁ -
Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje
Andrea Miková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Škola očima dítěte předškolního věku
Lenka Kobédová -
Nadané dítě a vliv pobytu ve skupině nadaných dětí na jeho sebepojetí a rozvoj.
Zuzana GÄRTNEROVÁ -
Mimořádně nadané dítě v systému základního a středního školství
Ilona Brabencová -
Nadané dítě v předškolním vzdělávání
Romana PANTŮČKOVÁ