Analýza marketingové komunikace společnosti RA+spol., s.r.o. – Otakar Kvapil
Otakar Kvapil
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti RA+spol., s.r.o.
Analysis of marketing communication of the company RA+spol., s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti RA+spol., s.r.o. Na základě této analýzy jsou vyhodnoceny možnosti pro zlepšení v oblasti marketingové komunikace se zákazníky této společnosti.Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu marketingové komunikace a rozebírá její nástroje.Praktická část práce analyzuje současnou situaci marketingové komunikace společnosti RA+spol., …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of the company RA+spol., s.r.o. There are evaluated opportunities for improvement in marketing communication with clients of this company on the basis of this analysis. The theoretical part focuses on the definition of marketing communication and examines its instruments.The practical part analyzes the current situation of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva