Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD – Barbora LICKOVÁ
Barbora LICKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
The Influence of Teaching Assistant on Relationships in the Classroom with a Student with ADHD
Anotace:
Tato práce se zabývá zjišťováním vlivu asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě, ve které je integrován žák s poruchou ADHD. V teoretické části práce jsou rozebrána specifika poruchy ADHD a popsána profese asistenta pedagoga. Tato část práce se zaměřuje také na problematiku klimatu třídy a vztahů ve třídě. Výzkumný vzorek tvoří tři třídy základních škol, přičemž v každé je integrován žák s ADHD …víceAbstract:
This thesis focuses on identifying the influence of teaching assistant on relationships in a classroom with a student with ADHD. The theoretical part analyzes attention deficit hyperactivity disorder and describes a profession of teaching assistant. The paper also discusses the issue of classroom climate and relations in the classroom. The research sample consists of three classes of primary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Zveřejnit od: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Kolařík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LICKOVÁ, Barbora. Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná -
Vztahy asistenta pedagoga v kontextu vztahů (asistent žák, pedagog, rodič, ředitel školy).
Martina PIVODOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva