Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko – Tereza Frenzlová
Tereza Frenzlová
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko
Analysis of Marketing Activities in The Mikroregion Litovelsko
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko. Cílem je navrhnutí řešení zlepšení současného stavu marketingových aktivit. Práce se nejdříve zaměřuje na teoretické poznatky, ze kterých poté čerpá v praktické části. Konkrétně marketing, strategický marketing, regionální marketing. V praktické části je nejprve charakterizován mikroregion Litovelsko a poté je …víceAbstract:
The content of this thesis is analysis of marketing activities in the mikroregion Litovelsko. The main aim is suggest solution to improve the current state of marketing activities. First, the bachelor's thesis focuses on theoretical knowledge, from which then has been drawn practical part. Specifically there are marketing, strategic marketing, regional marketing. In the practical part is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Frenzlová, Tereza. Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová -
Marketing kulturních organizací a institucí na Příbramsku
Michal Gerčák -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Daňový mix Tax mix
Kateřina Mizerová