Canisterapie u dětí s mentálním postižením – Martina LIPKOVÁ
Martina LIPKOVÁ
Bakalářská práce
Canisterapie u dětí s mentálním postižením
Canistherapy for children with mental disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá praktickými možnostmi využití canisterapie u dětí s mentálním postižením předškolního věku. Jejím cílem je naplánovat a popsat čtrnáct terapeutických a edukativních lekcí canisterapie se záměrem posílit u dětí rozvoj jejich kompetencí kognitivních, motorických a sebeobslužných. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část vymezuje pojmy mentální postižení, speciální …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the practical possibilities of using canistherapy for preschool age children with mental disabilities. Its purpose is to plan and describe fourteen therapeutic and educational lessons of canistherapy with the purpose to strengthen foster children´s development of their cognitive, motor and self-care competencies. The work is divided into five chapters. The teoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIPKOVÁ, Martina. Canisterapie u dětí s mentálním postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost studentů oboru sociální pedagogika o osobách s Downovým syndromem
Karolína Pavelková -
Hiporehabilitace a její význam ve speciální pedagogice u osob s lehkým mentálním postižením
Lenka Nemazalová -
Připravenost studentů speciální pedagogiky na práci se sexualitou osob s mentálním postižením
Alena KREJČÍ -
Analýza komunikačních schopností osob s mentálním postižením z pohledu speciální pedagogiky
Nelly HANDLOVÁ -
Zdravotní diagnóza ?mentální retardace? jako ochranný štít
Alena Johnová -
Diagnostika mentální retardace v SPC
Lucie ZUBKOVÁ -
Mentální retardace v klinické genetice
Kateřina Matoušová -
Pojetí mentální retardace a geneze tohoto pojetí u mládeže ve věku 12-16 let
Lenka PAULUSOVÁ