Slevové portály v oblasti restauračních zařízení – Adéla Horváthová
Adéla Horváthová
Diplomová práce
Slevové portály v oblasti restauračních zařízení
Discount Portals in Restaurants Sector
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice slevových portálů v oblasti restauračních zařízení, zejména z pohledu příjemců a poskytovatelů slevových akcí. Cílem je navrhnout doporučení pro poskytovatele gastronomických služeb, kteří chtějí zahájit spolupráci s portály hromadného nakupování. Teoretická východiska nejprve identifikují oblast slevových portálů jako instrument marketingového mixu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of discount portals in ambit of the restaurants, especially from the perspective of beneficiaries and providers of promotional discounts. The aim is to propose recommendations for providers of catering services who want to start cooperation with mass shopping portals. Theoretical resources first identifies discount portals like instrument of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Michaela Sovišová -
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Věroslav Kučírek -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Slevové portály - výhody a rizika v oblasti HoReCa segmentu
Marek Šafránek -
Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce
Tomáš Káva -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Andrea Krobová
Název
Vložil
Vloženo
Práva