Odměny jako motivace dětí při řízené činnosti v mateřské škole – Nikola PAVELKOVÁ
Nikola PAVELKOVÁ
Bakalářská práce
Odměny jako motivace dětí při řízené činnosti v mateřské škole
Rewards to motivate children in controlled activity in the kindergarten.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje odměnám jakožto motivaci dětí při řízené činnosti v mateřské škole. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je členěna do jednotlivých kapitol, které se zabývají odměnami, motivací, osobnosti dítěte a učitele a předškolnímu vzdělávaní. Praktická část je zaměřena na průzkum využívání odměn v rámci řízené činnosti v mateřských školách.Abstract:
This bachelor these is focused on rewards as motivation of children in controlled activities in pre-primary school. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided into chapters that deal with rewards, motivation, personality of the child and the teacher and pre-primary education. The practical part is focusedon the research in use of rewards in the controlled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVELKOVÁ, Nikola. Odměny jako motivace dětí při řízené činnosti v mateřské škole. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitelky mateřské školy a její současné uplatnení v praxi.
Karolina POVOVÁ -
Osobnost muže - učitele v MŠ
Lenka Šestáková -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ -
Osobnost učitele v mateřské škole
Gabriela SMUDOVÁ -
Osobnost učitele nadaného žáka.
Jan Wurst -
Rizikové faktory v rozvoji osobnosti dítěte v perspektivě učitelů mateřských škol
Jana Hniličková -
Didaktické organizační formy a řídící styly při pohybových činnostech v mateřské škole
Zuzana Koutová