Dětské prekoncepty o písmu a psaní ve výuce v primární škole – Kateřina MROCKOVÁ
Kateřina MROCKOVÁ
Diplomová práce
Dětské prekoncepty o písmu a psaní ve výuce v primární škole
Children's preconceptions abouth the script and writing in the teaching at primary school
Anotace:
Tématem předkládané diplomové práce je problematika prekonceptů dětí o písmu a psaní v prvním ročníku základní školy, konkrétně jejich prvotních představ tykajících se písma a psaní. Struktura práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popisován mladší školní věk, primární edukace, vývoj písma, psaní a také dětské prekoncepty. V empirické části práce porovnáváme výsledky dvou různých metod …víceAbstract:
The theme of this work is the issue of children´s preconceptions about the script and writing in the first class at primary school, specifically their first ideas about script and writting. This work is focused on two parts. In the theoretical part is described a child of preschool age, education, development of writing, scripts, and children's preconceptions too. In the empirical part we are comparing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MROCKOVÁ, Kateřina. Dětské prekoncepty o písmu a psaní ve výuce v primární škole. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ