Scaffolding ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ – Tereza BAYERLOVÁ, DiS.
Tereza BAYERLOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Scaffolding ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ
Scaffolding in CLIL in Primary Education
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku scaffoldingu ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ. Teorie práce si klade za cíl interpretovat poznatky týkající se vyučovacího procesu a studia cizích jazyků za podpory Společného evropského referenčního rámce. Prostor je věnován také vymezení anglického jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Podstatnou část práce představuje téma CLIL a …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of scaffolding in CLIL in Primary Education. The theoretical background specifies knowledge concerning the educational process and studies of foreign languages with a support of Common European Framework of Reference for Languages. Another section is dedicated to the delimitation of English in Framework Education Programme for Elementary Education. The essential part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Barbora Benešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAYERLOVÁ, Tereza. Scaffolding ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany
Lukáš Němec -
Lidové tradice na Valašsku a ve výuce na 1. stupni ZŠ
Kristýna Daňová -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN