Kateřina Koníčková
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr
Bussiness plan: Building a wellness centre, that will expand The existing bussiness
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozšířením činnosti hotelového komplexu, a to vybudováním wellness a relaxačního centra.Jedná se o výstavbu nové budovy v návaznosti na stávající hotel. Tento nový komplex bude rozdělen na dvě části. První část bude wellness: bazén s protiproudem, Whirpoola skupina dvou saun (parní a finská sauna). Druhá část bude relaxační místnost s meditační hudbou a lehátky pro odpočinek …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on expanding services of a hotel complex, namely by constructing an adjacent wellness and relax centre.There will be a new building bulit, that will be connected to the hotel. This new building will be split into two parts. The first part will be focused on wellness, including a pool with a swimming current, whirpool and two different saunas (steam and finnish). The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování SP pro typové projekty - ubytovací a stravovací služby
Veronika Veselá -
Zpracování SP pro typové projekty - termální a wellness resorty
Hana Radová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Development of a Methodology for Determining the Objectives & Targets of a Project Organization
Kateřina Ferlíková -
Framework and distance measurement tools in graphical front-end of the A.D.A.P.T. project.
Patrik Bašo -
Situationally adequate management decisions about project termination or the continuation of a project within an SME
Martin Schadler -
Analýza interních podnikových faktorů a jejich význam pro konkurenceschopnost podniku
Zdenka Fojtíková