Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků – Jan MOUCHA
Jan MOUCHA
Bakalářská práce
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Role of chosen internet marketing tools on decision-making process of customer
Anotace:
Bakalářská práce "Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků." je zaměřena na analýzu efektivnosti konkrétních moderních nástrojů internetového marketingu v Plzeňském kraji na vybraných pěti věkových skupinách. Teoretická část je zaměřena na popsání základních informací o internetu, marketingu, a uživatelích internetu. V druhé části teorie jsou stručně popsány …víceAbstract:
Bachelor thesis ''Role of chosen internet marketing tools on decision-making process of customers.'' is focused on analysis of efficiency of particular internet marketing modern tools in the Pilsen region on five selected groups. Theoretical part of bachelor thesis is focused on describing basic information about the internet,marketing and about the users of the internet. There are briefly described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOUCHA, Jan. Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová