Jakub Petřík

Diplomová práce

Marketingové strategie firmy

Marketing strategy
Anotace:
Předložená diplomová práce je vypracována na téma "Marketingové strategie firmy". Diplomová práce je členěna do dvou základních částí- teoretické a praktické části. V teoretické části autor vysvětluje základní pojmy a teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové strategie. V praktické části, která se vztahuje k výsledkům vlastní práce, se autor zaměřil na marketingovou strategii …více
Abstract:
The topic of this thesis is "Marketing strategy of company". The thesis is divided into two main parts: theoretical part and practical part. In the theoretical part the author explain on the main concepts and theories of the marketing strategy in general. In the practical part, which relate to study author dedicates to his own research and analysis of the marketing strategy applied in company Golf …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pdvpwt pdvpwt/2
15. 12. 2014
Složky
Soubory
Mach, J.
15. 12. 2014
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.