Jakub Petřík
Diplomová práce
Marketingové strategie firmy
Marketing strategy
Anotace:
Předložená diplomová práce je vypracována na téma "Marketingové strategie firmy". Diplomová práce je členěna do dvou základních částí- teoretické a praktické části. V teoretické části autor vysvětluje základní pojmy a teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové strategie. V praktické části, která se vztahuje k výsledkům vlastní práce, se autor zaměřil na marketingovou strategii …víceAbstract:
The topic of this thesis is "Marketing strategy of company". The thesis is divided into two main parts: theoretical part and practical part. In the theoretical part the author explain on the main concepts and theories of the marketing strategy in general. In the practical part, which relate to study author dedicates to his own research and analysis of the marketing strategy applied in company Golf …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva