Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C – Bc. Karel Růžička
Bc. Karel Růžička
Diplomová práce
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu podniku Elberry s.r.o v rámci obchodního modelu B2C. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování s následným zaměřením se na nástroje on-line marketingu. V následné analytické části je provedena analýza aktuálního stavu on-line marketingu prostřednictvím analýzy jednotlivých …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the usage of online marketing tools at the e-shop operator Elberry s.r.o within the B2C business model. The theoretical part of this diploma thesis is based on theoretical definition of the e-commerce with a subsequent focus on on-line marketing tools. In the following second part, an analysis of the current state of online marketing is performed through the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKA, Karel. \textit{Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdw7eh/.
Jak správně citovat práci
Růžička, Karel. Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C . Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová -
Využití on-line marketingu při budování firmy English Preschool and Primary School ABACUS
Karolína Bálek -
Jazykové mutace www stránek jako nástroj on-line marketingu podnikatelských subjektů
Marcela Kašparcová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Analýza on-line marketingu vybraného hotelu
Nella FIKERLOVÁ