Ing. Roman Diviš

Disertační práce

Metodika určování propustnosti kolejišť železničních stanic s podporou počítačové simulace

Methodology for determining the capacity of railway stations using computer simulation
Anotace:
Železniční doprava představuje jeden ze základních způsobů dopravy osob a zboží. Infrastruktura železnice je restriktivnější a omezenější (než je tomu např. u infrastruktury automobilové dopravy) a případné technické problémy na zařízeních či přetížení části infrastruktury mohou negativně ovlivnit mnoho vlaků na železnici. Techniky určování kapacity na železnici slouží k analýze a vyhodnocení, jakou …více
Abstract:
Rail transport is one of the basic modes of transport of people and goods. The railway infrastructure is more restrictive and limited (than, for example, in the case of road transport infrastructure) and possible technical problems on equipment or overload of part of the infrastructure can negatively affect many trains on the railway. Techniques for determining the railway capacity are used to analyse …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Antonín Kavička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Diviš, Roman. Metodika určování propustnosti kolejišť železničních stanic s podporou počítačové simulace. Pardubice, 2020. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky