Adéla Wrobelová

Bakalářská práce

Analýza vnímání značky na trhu trvanlivého pečiva

Analysis of Brand Perception in the Market of Durable Baked Goods
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky na trhu trvanlivého pečiva. Je zde popsána charakteristika společnosti Opavia. Její marketingový mix, konkurence, postavení na trhu, trh pečiva a další. Dále práce popisuje teoretická východiska značky jako funkce, prvky, druhy, hodnoty, positioning značky atd. V bakalářské práci je dále popsán marketingový výzkum zaměřený na vnímání značky …více
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on the analysis of brand perception on the market of durable baked goods. The characteristics of the Opavia company are described here. Its marketing mix, competition, market position, bakery market and more. Furthermore, the thesis describes the theoretical basis of the brand, such as functions, elements, types, values, brand positioning, etc. The bachelor's thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ivan Šotkovský
  • Oponent: Jaroslav Urminský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.