Anastasiia Yatsun
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak se liší postoje dvou mladých generací vůči reklamním sdělením, kde se využívají neetické prvky. Hlavními metodami, které se používají pro zpracování práce, jsou literární rešerše, analýza sekundárních zdrojů a dotazníkové šetření, kterého se účastní česká mládež. V jeho rámci jsou získány názory respondentů na zvolenou problematiku, které vystupují jako podklad …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out how the attitudes of two young generations differ towards advertising messages where unethical elements are used. The main methods that are used to process the work are literary searches, analysis of secondary sources and a questionnaire survey, which is attended by Czech youth. Within its framework, the opinions of respondents on the chosen issue are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Jiří Čerkasov, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva