Milana Mikheyeva

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in advertising
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá tématem „Etika v reklamě“. Teoretická část této práce zkoumá teoretické koncepty reklamy, rozebírá efekty a cíle reklamy a věnuje se různým pojetí reklamy. Samostatná kapitola teoretické části dané bakalářské práce je zaměřena na určení stereotypů, typických pro reklamu. Uvedená kapitola teoretické části bakalářské práce vymezuje typologii genderových stereotypů …více
Abstract:
The presented bachelor's thesis deals with the topic "Ethics in advertising". The theoretical part of this thesis examines theoretical advertising concepts, analyzes the effects and goals of advertising, and deals with various advertising concepts. A separate chapter of the theoretical section of the given bachelor's thesis is devoted to identifying stereotypes, which are common in advertising. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2024
  • Vedoucí: Ing. Jan Huml
  • Oponent: Jiří Čerkasov, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.