Inovace studijních podkladů pro program Blender\nl{} – Bc. Veronika BÁRTOVÁ
Bc. Veronika BÁRTOVÁ
Bakalářská práce
Inovace studijních podkladů pro program Blender\nl{}
The Innovation of the Study Materials for Program Blender
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s novými nástroji a možnostmi 3D grafického programu Blender od verze 2.40 až do verze 2.45. V teoretické části jsou popsány jednotlivé verze programu a jsou zde uvedeny novinky, které tyto verze přinesly. Podrobný popis inovací je umístěn v příručce Inovací a je doplněn názorným obrazovým materiálem s návody k jejich použití. Praktická část bakalářské práce …víceAbstract:
This thesis discuss the innovations and new options in the 3D graphic program Blender from the release version 2.40 to version 2.45. The theoretical part describes each release version and newly added tools. More detailed description of the new Blender possibilities is placed in the {\clqq}Innovation manual``. The practical part of the thesis contains already mentioned {\clqq}Inovation manual``, updated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor:
8982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTOVÁ, Veronika. Inovace studijních podkladů pro program Blender\nl{}. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Grafická 3D simulace denní a noční oblohy
Daniel Tichý -
Komerční 3D grafika
Jakub Lukeš -
Tvorba 3D počítačové grafiky a animací v Blender
Jiří Javornický -
Integrace 3D a 2D Animace
Viktoriia Lubsanova -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Tvorba modelů postav a jejich animace v prostředí virtuální třídy
Michal ŠMÍD -
Možnosti 3D animace budov
Ondřej ŠROM -
Animace mimiky lidského obličeje a řeči v Blenderu
Tomáš VILÍMEK