Michaela LOHROVÁ

Bakalářská práce

Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem

Using social networking tools to effective communication with customers
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je popis problematiky komunikace se zákazníkem společně s druhy komunikace. Dále obsahuje analýzu sociálních sítí a jejich využití v oblasti komunikace se zákazníkem. V následujících bodech byla vybrána sociální síť Facebook, ve které se vypracovala případová studie pro získání zákazníků a komunikaci s nimi.
Abstract:
The content of this Bachelor thesis is the description of the problems of communication with the customer together with the types of communication. It also contains an analysis of social network and their use in communication with the customer. In the following paragraphs has been selected social network Facebook, which has developed case studies for customer acquisition and communication with them …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor: 42014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LOHROVÁ, Michaela. Využití nástrojů sociálních sítí pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní