Demokratizace výbav modelu Škoda Octavia mezi generacemi – Nikola Vedralová
Nikola Vedralová
Bakalářská práce
Demokratizace výbav modelu Škoda Octavia mezi generacemi
Democratization of Skoda Octavia equipment between generations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou demokratizace výbav modelu ŠKODA Octavia mezi jednotlivými generacemi. Hlavním důvodem zvolení tohoto tématu byla možnost nahlédnout do této problematiky díky absolvování povinné stáže na oddělení cen a její následné zpracování v této bakalářské práci. Cílem práce je zhodnotit, jak se nové vozy stávají dostupnějšími pro velké množství a diverzitu lidí a interpretovat …víceAbstract:
The bachelor thesis follows up the analysis of democratization of ŠKODA Octavia equipment between generations. The main reason for choosing this topic was the oppurtunity to look into this issue thanks to completing a mandatory internship at the Department of Pricing Strategy and its subsequent processing in this bachelor’s thesis. The aim of this work is to evaluate how new cars become more accessible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza prodejů vozů Škoda Octavia v České republice z pohledu zavádění nových modelových výbav
Václav Doležal -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Pilsner Urquell and Skoda - Influence of Brewery and Factory on the city of Pilsen - Historical and economic perspective
Iva SUCHÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva