Ing. Natália SLYŠKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingova komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.

Marketing Communication B2B in company Hydac, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s. r. o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis is exploring individual elements of marketing communica-tion and is trying to initiate in to the B2B problematic. Describes and compares different parts of theoretical definitions. Also pointing on exercising of communication in praxis and interprets an individual part of marketing mix. For the analytic part of my thesis, I decided to chose Hydac, s. r. o. company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6397

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLYŠKOVÁ, Natália. Marketingova komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.