Postavení značky ŠKODA na automobilovém trhu ve Španělsku – Bára Semiánová
Bára Semiánová
Bakalářská práce
Postavení značky ŠKODA na automobilovém trhu ve Španělsku
Position of brand ŠKODA on automotive market in Spain
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zjistit, jaké postavení ŠKODA AUTO a. s. zaujímá na španělském automobilovém trhu v jednotlivých segmentech v roce 2015. Dalším cílem práce je analýza vývoje prodejů ŠKODY Fabia v porovnání s modelem SEAT Ibiza v letech 2005 až 2015 včetně odhalení příčin jejich růstů a poklesů. Teoretická část je věnována obchodní značce, strategickému marketingu a marketingové …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is to find out, based on an analysis, what is position of brand ŠKODA on Spanish automotive market in specific segments in 2015. The next target of my thesis is an analysis dealing with development of sales ŠKODA Fabia in comparison with competitive model SEAT Ibiza during years 2005-2015. It includes also revealing of reasons why sales rise and fall. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Šíšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Název
Vložil
Vloženo
Práva